nurse

ویزا برای کارکنان بهداشت و مراقبت

کارگران خارجی که در نقش های اصلی بهداشتی و مراقبتی هستند پس از اعلامیه هایی که در قوانین مهاجرت اعلام شده ، فرصت بیشتری برای آمدن به انگلیس خواهند داشت.

 

داروسازان ، تکنسین های آزمایشگاهی ، کارمندان مراقبت های ارشد و دستیاران پرستاری از جمله نقش هایی هستند که به لیست مشاغل کمبود اضافه شده اند و این امر به افراد دارای این نقش در گرفتن ویزای کارگری ماهر مزیت می بخشد.
سرویس های بهداشتی و مدیران و مدیران بهداشت عمومی ، مدیران مراقبت های مسکونی ، روزانه و مسکونی و متخصصان بهداشتی که در هیچ جای دیگری طبقه بندی نشده اند ، مانند شنوایی سنجی و درمانگران بهداشت دندان ، همچنین معلمان مدرن زبان های خارجی به لیست مشاغل کمبود اضافه شده اند.

 

این تضمین می کند که مشاغل و خدمات عمومی در سراسر انگلیس می توانند به بهترین و درخشان ترین استعداد از سراسر جهان دسترسی پیدا کنند.
این تغییرات بر اساس تحویل دولت به سیستم جدید مهاجرت مبتنی بر امتیاز انجام می شود که برای کل انگلیس کار می کند.

 

وزیر مرزهای آینده و مهاجرت کوین فاستر گفت:

 

ما هر ساله از کارمندان مراقبت های بهداشتی از سراسر جهان به پادشاهی متحده خود استقبال می کنیم ، بسیاری از آنها نقشی اساسی در خط مقدم NHS در طی همه گیری اخیر داشته اند. این مجموعه جدیدترین تغییرات ، همراه با ویزای بهداشت و مراقبت ما ، اطمینان حاصل خواهد کرد که آنها می توانند به راحتی وضعیت مهاجرت را که شایسته آنها است ، بدست آورند.

 

به عنوان بخشی از سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز ، افرادی که می خواهند از طریق کارگر ماهر به انگلیس بیایند باید به 70 امتیاز برسند تا واجد شرایط ویزای کار باشند.
یک شغل در لیست مشاغل کمبود 20 امتیاز دارد. همراه با معیارهای اجباری – داشتن استاندارد استاندارد انگلیسی قابل قبول ، پیشنهاد از طرف اسپانسر مجاز و سطح مهارت مورد نیاز ، که ارزش آنها 50 امتیاز است – اطمینان حاصل خواهد کرد که افراد در این نقش ها به 70 امتیاز لازم می رسند.

 

این تغییرات به دنبال بررسی منتشر شده توسط کمیته مستقل مشاوره مهاجرت در سال گذشته انجام شد. در حالی که دولت برخی از توصیه های MAC را پذیرفته است ، اما تغییرات گسترده تری در لیست ایجاد نمی کند در حالی که تأثیر اقتصادی درازمدت بیماری همه گیر Covid-19 هنوز نامشخص است.

 

این بخشی از تعدادی تغییر است که تحت قوانین مهاجرت ایجاد شده است. موارد دیگر عبارتند از:

 

تأیید مسیر تحصیلات تکمیلی از اول ژوئیه آغاز می شود.
به روزرسانی نرخ ویزای کارگر ماهر شامل حداقل نرخ ساعتی برای محافظت در برابر کارفرمایانی که ممکن است از کارمندان برای جبران نرخ پایین تر حقوق ، ساعات بیشتری کار کنند.
جایگزینی سیاست ارعاب فعلی با سیاست جابجایی و کمک به افغانستان ؛ و
ساخت بیشتر در مسیر جهانی استعداد جهانی برای تأیید خودکار دریافت کنندگان جوایز بین المللی ، از جمله جایزه نوبل ، برای تأیید صلاحیت ویزا ، با جوایز بیشتر در اواخر سال ، تأیید می شود.

دولت همچنین از برنامه های جدید دیگری برای راه اندازی مهاجرت رونمایی کرده است که به شرکت های نوپا و رشد سریع کمک خواهد کرد استعداد لازم برای نوآوری و رشد در بودجه روز گذشته را به عنوان بخشی از اقدامات برای مهاجران با مهارت بالا جذب کنند. به عنوان بخشی از مسیر ، مهاجران بسیار ماهر و دارای پیشنهاد کار از یک شرکت شناخته شده با رشد بالا بدون نیاز به حمایت مالی یا تأیید شخص ثالث واجد شرایط ویزا می شوند.